loading...
مسی نیوز7
بازی بعدی بارسلونا

Football results provided by whatsthescore.com

فروش قالب سایت

قالب سایت به فروش می رسد اگر شما آن را می خواهید بخرید 

در نظرات اعلام کنید به بالا ترین قیمت پیشنهاد شده فروخته می شود

ALIREZA.D بازدید : 54 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در دور گروهی ستاره تیمش بود و بارها ارزش های خود را با گلزنی مقابل ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگوین نشان داد اکنون با چهار گل یکی از مدعیان اصلی آقای گلی رقابت ها است و بسیاری صعود آرژانتین را مدیون مسی می‌دانند و اعتقاد دارند که این تیم به مسی وابسته است. اما خود مسی این اعتقاد را ندارد و می‌گوید:

"من فکر نمی کنم تیم به من وابسته باشد. ما یک تیم با کیفیت هستیم و من فقط بخشی از آن هستم. ما فقط می‌توانیم به عنوان یک تیم پیروز شویم.

 

 مطمئنا من می‌خواهم با آرژانتین قهرمان جهان شوم، اما نه بخاطر اینکه نگاه دیگران را نسبت به خودم عوض کنم بلکه به این خاطر که هدف تیم ما این است و می‌توانیم یک افتخار جدید را به لیست افتخارات خود اضافه کنیم.

 

من به هم تیمی هایم که در بارسلونا قهرمان جهان شده اند حسادت می‌کنم. مهم نیست که من چقدر سوال کنم، آن‌ها هرگز نمی توانند احساس خود را از بردن این جام توصیف کنند و من می‌خواهم حداقل یکبار در دوران ورزشی ام این را تجربه کنم."

 

لیونل مسی همچنین باور دارد که او در این سال‌ها از لحاظ فوتبالی بالغ تر و کامل‌تر شده و همچنین در مورد تاثیراتی که فرزندش تیاگو بر روی زندگی وی داشته است می‌گوید:

 

"مطمئناً بزرگتر و بالغ تر شده ام، اما اگر در هر راهی تغییر کنم، این را دیگران باید قضاوت کنند. به عنوان یک بازیکن در چند سال اخیر بسیار رشد کرده ام. چیزهای خوب و بد زیادی را تجربه کرده ام که این مرا از لحاظ حرفه ای و انسانی بهتر و کاملتر کرده است. پدر شدن کاری می‌کند که شما چیزها را متفاوت نگاه کنید و این بزرگترین تغییر در زندگی من خارج از زمین بوده است. پدر شدن مرا بسیار تغییر داده است و من از این بابت بسیار خوشحالم."

منبع:بارسا کلاب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت اخبار بارسلونا و مسی بزودی سایت بزرگ خبری میشه شما می تونید یکی از نویسنده های سایت بشوید پس عجله کنید و در زمان خواصی نیاز به نویسنده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 634
  • بازدید سال : 2,276
  • بازدید کلی : 36,476